به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ربیعی وزیر تعاون، افزود: طی 3 ماه آینده سازمان تأمیناجتماعی به عنوان اولین سازمان بیمهگر اقدامات خود را برای عملیاتی شدن این برنامه آغاز میکند.
ربیعی اظهار امیدواری کرد که با تداوم روند پیشرفت و تعالی سازمان تأمیناجتماعی شاهد بهبود زندگی کارگران و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات تأمیناجتماعی در حوزههای درمانی و بیمهای باشیم.
وی با بیان اینکه 25 مرکز درمانی سرپایی تأمیناجتماعی در کشور درحال احداث است، گفت: علاوه بر پلیکلینیک شهید فاتق که امروز به بهرهبرداری رسید، 2 مرکز درمانی دیگر نیز در شهرستانهای درگز و خواف در استان خراسان رضوی در آینده به بهرهبرداری میرسند.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه مراکز درمانی بستری را از دیگر برنامههای سازمان تأمیناجتماعی برشمرد و اظهار کرد: درحالحاضر 5 بیمارستان تأمیناجتماعی در دست احداث است و عملیات احداث 3 بیمارستان نیز آغاز میشود.
ربیعی ادامه داد: برای ارتقاء خدمات درمانی سازمان تأمیناجتماعی استفاده بهینه از مراکز درمانی موجود نیز در دستور کار قرار دارد و در این راستا 1000 تخت بیمارستانی نیز در قالب توسعه مراکز درمانی موجود به بهرهبرداری میرسد.
وی با اشاره به کسری بودجه نزدیک به 5 هزار میلیارد تومانی سازمان تأمیناجتماعی در سال گذشته، گفت: در دولت تدبیر و امید برای جبران این کسری اقدامات خوبی به اجرا درآمد و سازمان تأمیناجتماعی که دچار سیاستزدگی و رو به افول بود، در مسیر خدمترسانی به کارگران و بازنشستگان قرار گرفت و این سازمان درحالحاضر در مسیری مناسب روند ارتقاء خدمات را دنبال میکند.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بیمه کارآمد و مسئول را شعار این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: امسال بیمهشدگان سازمان تأمیناجتماعی و سایر سازمانهای بیمهگر روزهای شیرینی در پیش دارند و تمامی مدیران و کارکنان سازمان تأمیناجتماعی برای افزایش خدمترسانی به جامعه درحال تلاش هستند.
دکتر ربیعی از برنامهریزی برای جایگزینی دفترچههای درمانی با کارت الکترونیک هوشمند خبر داد و گفت: طی 3 ماه آینده سازمان تأمیناجتماعی به عنوان اولین سازمان بیمهگر اقدامات خود را برای عملیاتی شدن این برنامه آغاز میکند.
مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
ربیعی اظهار امیدواری کرد که با تداوم روند پیشرفت و تعالی سازمان تأمیناجتماعی شاهد بهبود زندگی کارگران و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات تأمیناجتماعی در حوزههای درمانی و بیمهای باشیم.
وی با بیان اینکه 25 مرکز درمانی سرپایی تأمیناجتماعی در کشور درحال احداث است، گفت: علاوه بر پلیکلینیک شهید فاتق که امروز به بهرهبرداری رسید، 2 مرکز درمانی دیگر نیز در شهرستانهای درگز و خواف در استان خراسان رضوی در آینده به بهرهبرداری میرسند.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه مراکز درمانی بستری را از دیگر برنامههای سازمان تأمیناجتماعی برشمرد و اظهار کرد: درحالحاضر 5 بیمارستان تأمیناجتماعی در دست احداث است و عملیات احداث 3 بیمارستان نیز آغاز میشود.
ربیعی ادامه داد: برای ارتقاء خدمات درمانی سازمان تأمیناجتماعی استفاده بهینه از مراکز درمانی موجود نیز در دستور کار قرار دارد و در این راستا 1000 تخت بیمارستانی نیز در قالب توسعه مراکز درمانی موجود به بهرهبرداری میرسد.
وی با اشاره به کسری بودجه نزدیک به 5 هزار میلیارد تومانی سازمان تأمیناجتماعی در سال گذشته، گفت: در دولت تدبیر و امید برای جبران این کسری اقدامات خوبی به اجرا درآمد و سازمان تأمیناجتماعی که دچار سیاستزدگی و رو به افول بود، در مسیر خدمترسانی به کارگران و بازنشستگان قرار گرفت و این سازمان درحالحاضر در مسیری مناسب روند ارتقاء خدمات را دنبال میکند.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بیمه کارآمد و مسئول را شعار این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: امسال بیمهشدگان سازمان تأمیناجتماعی و سایر سازمانهای بیمهگر روزهای شیرینی در پیش دارند و تمامی مدیران و کارکنان سازمان تأمیناجتماعی برای افزایش خدمترسانی به جامعه درحال تلاش هستند.
دکتر ربیعی از برنامهریزی برای جایگزینی دفترچههای درمانی با کارت الکترونیک هوشمند خبر داد و گفت: طی 3 ماه آینده سازمان تأمیناجتماعی به عنوان اولین سازمان بیمهگر اقدامات خود را برای عملیاتی شدن این برنامه آغاز میکند.
مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.